OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Nedenfor kan du få svar på de oftest stillede spørgsmål. 

Finder du ikke det du søger, er du velkommen til at ringe til os eller sende os en mail. 


Problemer med bestilling

Hvis din bestilling fejler, skyldes det ofte 2-faktor godkendelse (MitID eller SMS).
Prøv evt. en anden browser.
Hvis problemet fortsætter, så send en mail til lamberth@lamberth.dk med navn, adresse, telefonnummer og tidspunkt for bestillingen.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse

Tjek først dit spamfilter.
Ordrebekræftelser sendes automatisk, men mangler den, er det ofte pga. en tastefejl i e-mailadressen.
Send os navn, adresse, telefonnummer og hvornår du bestilte – så finder vi ordren og retter eventuelle fejl.

Jeg vil gerne tilføje flere varer til min ordre

Vi kan desværre ikke ændre en ordre.
Lav en ny bestilling, og send os begge ordrenumre – så fjerner vi portoen på den ene.
Vi kan ikke garantere, at ordrerne sendes samlet, men du betaler kun porto én gang.

Jeg har ikke fået besked om, at min pakke er klar i pakkeshoppen

Tjek dit spamfilter.
Nogle pakkeshops udsender ikke afhentningsbeskeder.
Du får altid en mail fra os med pakkenummer, når pakken er sendt.
Pakken ligger typisk klar 1–2 hverdage efter, og du kan hente den ved at oplyse pakkenummeret – også uden besked fra pakkeshoppen.

Jeg nåede ikke at hente pakken, og den er sendt retur

Send os navn og ordrenummer, og skriv om du ønsker genforsendelse eller refundering.

Jeg har tilmeldt mig nyhedsbrevet, men fik ikke 10% rabat

Hvis du tilmelder dig undervejs i bestillingen, kan rabatten nogle gange ikke registreres.
Send dit ordrenummer til os – så retter vi prisen, så du får dine 10% rabat.

Mine indrammede billeder blev sendt med GLS, selvom jeg valgte PostNord

Indrammede billeder sendes kun med GLS, da PostNords maskinsortering er for hård ved skrøbelige varer.
Dette fremgår ved varen.

Min pakke blev leveret til en anden GLS pakkeshop end valgt

I meget travle perioder (fx julehandel) kan en pakkeshop løbe tør for plads. GLS sender da pakken til den nærmeste pakkeshop, der har kapacitet.

Jeg har allerede hentet min pakke, men får besked om en ny forsendelse

I travle perioder kan forsendelsesmailen komme et par dage efter afsendelsen.
Det kan derfor se ud, som om der er sendt en ekstra pakke – men det er kun den oprindelige forsendelse.

Jeg har fortrudt mit køb. Hvordan returnere jeg varen?

Send varerne retur til forlagets adresse: LAMBERTH, Hovvej 43, 3060 Espergærde og vedlæg en seddel med ordrenummeret.